15.GÜN : YOKUM AMA BİR SEBEBİ VAR

Kaç gündür süregelen TTNET çalışması tam tamına 5 gündür elimi kolumu bağladı,bunun üzerine birde aramalara mantıklı yanıtlar gelmeyişi ve başlarından savar tarzları beni çıldırttı.. Geçici bir şeyler buldum en sonunda başka bir internet noktasına bağlandım.Tabi ki bu çözüm değil .Ama şimdilik idare edeceğiz..






one spoon









En son karamelize şeftali sözü vermiştim değil mi? Onun tarifinin peşinden birden fazla tarifi bugün yayınlayacağım..Tüm bunları geçen günlerin acısını çıkarmak değil de verdiğimiz sözü tutmak adı altında yapıyorum..


Dilerim en kısa zamanda sorunu çözerler..



KARAMELİZE ŞEFTALİ









caramelized2








Tarif Martha Stewart’tan


1/4 cup toz şeker


2 tbsp tereyağ


3 olgun şeftali kabukları soyulmuş ve ortadan ikiye bölünmüş halde






 Tereyağını eritin ardından şekeri ekleyin ve şeftalilerin  göbek kısımları aşağı gelecek şekilde 5 dakika karamelleştirin ardından diğer taraflarınıda çevirip 5 dakika karamelleştirin hazır olduğunda soğumaya bırakın.







caramelized




Serviste vanilyalı dondurma genel bir öneriyse de ben frambuazda ekledim.. Dilerseniz kırmızı meyveden yapılmış bir soslada olabilir..





with icecream and raspberry





Arka arkaya olacak tarifler için şimdiden söyleyeyim kusur bakmayın..



Sevgilerimle...


gokche!