HIZLI,ÇİKOLATALI VE YUMUŞACIK..

one spoon_fast dessert!




Başlık çok anlamsız gibi geliyor ama değil..Vereceğim tarifle tanışmamız 1 ay kadar oldu..Evde bir çok kez yaptık denedik yedirdik..Şayet yumurtaya alerjiniz yoksa gayette pratik olduğunu farkettik..

Tarifi bahsetmeyi birçok kez istedim ama güzel bir tevafuk beklediğini farkedemedim..Özlem'in etkinliği olabilecek en leziz etkinlik! Çikolata çikolata çikolata...


CIKOLATA 



ASKIM


Elinizde güçlü bir blendır varsa 3 orta yada 5 ufak kase mousse ile mutlu mesut bir hayat sürmeniz an meselesi..



more chocolate




BLENDIRDA ÇİKOLATALI MOUSSE / CHOCOLATE MOUSSE İN BLENDER

Tarif Soupbelly'den..

 
200 gr (%50'den yüksek kakao oranlı )bitter çikolata

1/4 cup kaynar su

1/2 süt kreması

1 yumurta

Birkaç damla vanilya aroması




blender mousse





Blendıra çikolataları yerleştirip oldukça ufalanana kadar çektirin ardından kaynar suyu ekleyin ve 30 saniye karıştırın...

Diğer malzemeleri ekleyip 15 saniye daha karıştırın ve blendırınızı durdurup 3 orta boy yada 4-5 ufak boy kaseye paylaştırın..

Buzdolabına kaldırın...Bu aşamada buzdolabınızın soğukluğunu kestirmek zor vakit belirtemiyorum..Ama benim gibi fazla unutmadan tahmini 25-35 dakika içinde çıkarın çok tuttum derseniz oda sıcaklığında bir süre bekletmeniz yeterli..Oldukça yumuşacayaktır..









Ayı bitirmeden çikolatalı tarifi ekleyebildim mutluyum sırada nar ülkesine yakışır bir reçete olmalı..


Sevgilerimle..


gokche!

16 yorum:

Rosa's Yummy Yums dedi ki...

Mmmhhh, that looks devilishly good!

Have a great week.

Cheers,

Rosa

A-H dedi ki...

super gorunuyor ellerine saglik :)

lezzet sarayı dedi ki...

gökçecim şimdi nasıl sabredicam ben bu tarife.harika görünüyor.o kaşıktaki manzara beni bitirdi.ellerine sağlık.....

mintininmutfağı dedi ki...

selamlar arkadaşım gerçek bir çikolata lezzeti.eh bloğuna yakışır bir lezzet denemişsin.süper bir görüntü.eline sağlık.
sevgiler...

Ness dedi ki...

Muhteşemsin :)

Eline sağlık hepsi enfes gözüküyor, bayılıyorum blogunda vakit geçirmeye ;)

Sevgimle.

kübra dedi ki...

slm blogunuzu uzun zamndır takip ediyorum pastalarınıza hayranım ama bazı tariflerinizi deneyemiyorum cup ölçülerini bardak ölçüsü ile verirseniz çok sevinirim bende cup yok ve şekeri unu ayarlayamıyorum
sevgilerimle

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Canım kavanozum sade ve tadı buradan mımm dedirten cinsten özledim seni bıdık face işini halledicem mucxx bebem

Eya dedi ki...

Ay süpeeeeeeer Gökcheeeee...yarin hemen deneniyor...sonuc Eya´da yayinlaniyor!!!!

sevgiler

zehra

Syhn dedi ki...

çok insafsızsın!
bu saatte olacak işte mi :D

ZarpandiT dedi ki...

Kübra ; acemi bir bloggera söylenecek en güzel sözler seninkiler :) cup yerine 250 ml alan bir bardak kullanabilirsin..Yani klasik su bardağımızın(200ml) 1+ 1/4 ölçüsü oluyor..Aslında şu ölçü durumunu bir an önce düzeltmek gerek :( Dilerim bu geç cevap yüzünden beni affedersin..

Sevgiler..

narcicegirengi dedi ki...

Merhaba,
ne kadar pratik bir mousse tarifi. Gercekten cok hos. Ayrica blogunuzu da cok begendim. Cikolatali lezzetlere duskun biri olarak burada vakit gecirmek bile cok hos..
Sevgiler

Oglak Kizlari dedi ki...

Gökçe,

Bitirdin beni. Çukulata krizim tuttu vallahi.
Ellerine sağlık.

Rejimde ve acı çeken anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Benim blogum açılıncada müzik çalsın istiyorum ne yapacağım, vaktin olunca bana bir açıklama mesajı iletebilirmisin.

Ister blogumu ziyarte edebilir ister mesaj iletebilirsin; ckcigdem@yahoo.com

Cahil anne Çiğdem

kübra dedi ki...

çok teşekkür ederim cevabın için ayrıca geç değildi çok sağol, bence sen acemilere taş çıkarıcak kadar iyi,güzel yetenekli hamarat bir blog yazarısın seni takip etmeye devam sevgilerimle...

Meriç dedi ki...

Çoook güzel. Fotoğraflar da acaip güzel olmuş. Muck

humeyra dedi ki...

Harika tarif. Mutlaka deneyeceğim...