VANİLYALI CUPCAKE


30.08.2009








Birikmişlerin arasında kaybolan fotoğraflar bunlar..Manevi abimin {böyle bir terim var mıdır acaba ?} oğlu olduğunda elimde bir paket olsun istedim..Fazla zamanım yoktu kurabiye oldukça el oyalardı bu yüzden cupcake biraz truffla açığı kapattık..

Büyükler içinde bol çikolatalı bir tart yapıp gönül aldık :)






magnolia_babe






Abimlerde iki kız olduğundan gelen oğlandan çok kızlara yönelik ne yapılır diye düşündüm durdum..Pembe takıntılarına has iki cupcakete onlar için kutuya iliştirdim..Oğlanın ağzında emzik dünyadan haberi yok diye düşünüp çok başarılı olmasada figürlü bir cupcakete onun için koydum..






butterfly_magnolia






30.08.2009 tarihi doğduğu gece içindi..Ne kadar zaman geçmiş ve ne kadar geç kalmışım of ki ne of  :)







gift_babe








Cupcake tarifi Magnolia Bakery'den..Denenebilecek en garanti ve en lezzetli cupcakelerle hediye paketi hazırlamak oldukça eğlenceliydi..

Magnolia Bakery NewYork dahilinde ki adı duyulmuş şirin pastanelerden biri..Birçok filmde konu edilmişler, kitapları {klasik Amerikan tarifleri} bence iyi bir klasik niteliğinde..Kendilerini Amerikan halkı çok seviyor..Bizim damak tadımıza ne derece uyar bilemiyorum ama ara ara tariflerini denemek gerek diye düşünüyorum..

Bu tarifte o kitaplarından..







30-08-2009








MAGNOLİA BAKERY VANİLLA CUPCAKE (MAGNOLİA BAKERY'NİN VANİLYALI CUPCAKELERİ)




4 iri yumurta

1 cup / 230 gr tereyağ

1 cup süt

2 cup şeker


1+1/4 cup un

1tsp vanilya ekstrakt / aroma




Tereyağını krema kıvamına gelene kadar çırpın ardından şekeri ekleyin ve eriyene kadar devam edin ~ 3 dakika.Her defasında bir adet olmak üzere yumurtları ekleyin.

Kuru malzemeleri bir kenarda eleyin.Hazırladığınız karışıma 3 part şeklinde kuru malzemeleri ,sütü ve vanilyayı azar azar ekleyin.Homojenize olduğunda 24 tane cupcake kağıdına veya kalıbına harcı paylaştırın.Ön ısıtmalı 180 derecelik fırında 20-25 dakika pişirin.

Soğuması için 15 dakika kadar oda sıcaklığında bekletin.




turkish coffee




Türk kahvenizi içip rahatladığınız bir gün diliyorum..




Sevgilerimle..



gokche!