MAGNOLİA BAKERY'NİN MUZLU PUDİNGİ VE DOLGULU ÇİKOLATA YUMURTASI

Haydi itiraf edin..
Çekmecelerinizde /çantanızda kinder süpriz yumurtanın kağıtları,oyuncakları var! Ya da odanızın bir köşesinde gülümsetsin diye!Belki de gittiğiniz çocuklu toplantılarda hediyelerinizde!

Şimdi onları çıkarın.Paketi nazikçe açıp oyuncağını alın.

İçini dolduracağız!

Evet yumurta doldurmak (!) en başında manyakça gelebilir.Hatta uğraştırıcı ama sonucu düşününce oldukça keyif alacağınızdan eminim!

Cream cheese -frosting- & apricot jam Filled Chocolate  Eggs

DOLGULU ÇİKOLATA YUMURTASI

Mutfağa giriyorum.Elimde 4 adet süpriz yumurta sakince tepesini kırıyorum.Yani yiyorum.

Zevkle!

Dişlediğim yerler belli mi ? Sanmıyorum.Devam..

Şurada yaptığım kremayı yarım ölçü çırpıp sırıtıyorum.Yumurtaların  oluşacağı hali düşündükçe bu gayet normal.Sakinim.

Tepesi kırılmış yumurtayı kremayla dolduruyorum.Oldu.Yemek istiyorum.

Ama olmadı.Sarısı yok!

Kayısı marmeladımdan 4 çay kaşığı almalıyım.Her bir yumurtanın ortasını itekliye itekliye boşluk açıyorum ve 1'er çay kaşığı marmelattan indiriyorum.Görüntü tamam! Buzdolabında birkaç dakika beklettikten sonra servise hazır..

Birde evdeki yumurtalıkları bulabilseydim :( Artık bugünlük böyle.

Cream cheese -frosting- & apricot jam Filled Chocolate  Eggs


Oldu olmasına da durup durup meşhuur diye sıralanan bir muzlu puding var..Magnolia'ya ait..Türkiyede çakması mevcutmuş :) Lakin orjinale sadık kalarak yapmak istiyorum..Eskiden tek sıkıntım tatlandırılmış süttü..Artık değil.Neden ? Cenk çoooktan tarifi verdi bile..Şimdi tek engelim; üşengeçliğim bir nevi..


Magnolia Bakerys famous banana pudding


Orjinal tarifteki;

Nilla wafer yok..

Ama bebe biskuvisi var!

İnstant Jell-o puding yok..

Crem ole vanilya var!

Eksikleri tamamladık mı ? Tamamladık..Başlamak kaldı,üşenmezsek..


MAGNOLİA BAKERY'NİN MUZLU PUDİNGİ

Tarif More from Magnolia'dan 

500 ml süt

1 paket crem ole vanilya

1 paket cici bebe (400 gr)

3-4 adet muz dilimlenmiş

400 gr tatlandırılmış süt

750 ml süt kreması (tikveşli)


Magnolia Bakerys famous banana pudding

Süt ve crem oleyi çırpın.Ardından tatlandırılmış sütü ekleyin.Bir diğer kapta kremayı katılaşana kadar çırpın ve iki karışımı birbirine ekleyip homojenize edin.

Magnolia Bakerys famous banana pudding

Kullanacağınız orta boy dikdörtgen kalıbınza önce biskuvileri üstünede muz dilimlerini dizin.Üzerine hazırladığınız kremanızı döküp işlemleri tekrarlayın.Bir gece  kalmak üzere streçliyip buzdolabına kaldırın.

Magnolia Bakerys famous banana pudding


Servisten önce sütlü çikolatanızı rendeleyerek üzerine ekleyin.Bu öyle dilimleyebileceğiniz tarz bir tatlı değil.Büyük kaşıkla kaselere servis edip tadını çıkarmaya bakın.

Ya da..

Magnolia Bakerys famous banana pudding


Kalıba değilde aynı işlemlerle minik kavanozlara pay edip mükemmel hediyeler hazırlayabilirsiniz :) Tamamen tercihinize kalmış..



Haftaya güzel bir kurabiye ve pastayla başlamak istiyorum..Nasip diyelim :)


Sevgilerimle..

gokche!