HELLO KİTTY PASTA

hello kitty cake_2





Ama yok gibiyim..Koşuşturmacanın adı kah pasta-kurabiye isteği,kah okul,kah ben bu mesleğin kişisi değilim serzenişleri oldu..Herşey bir tarafa 3 hafta geçti..Tüm bunlardan kalan ben bu mesleğin kişisi değilim serzenişi..Hala devam etmekte..

Bir dönüşüm düşünün kelebek olsun misal ben şuan kabuğumu kırmaya çalışıyorum ama oldukça kalın kabukluyum ve kaderin çizdiği yolu zorluyorum...Çoğu zaman düşünür kıvamdayım...Ya bu hallerde keki fazla çırpıyorum ya da böreği milyon parçaya bölüp yiyorum..Değişiyor işte...Farklı farklı hallerdeyim..Hangisi doğru sancısı oldukça zormuş onu idrak ediyorum..





hello kitty cake




Tam da düşüceli hallerime uyacak bir pasta yaptım bu zamanda ardından 50 adet Hello Kitty kurabiye..
Olmuş..  
Haberi geldi..
Pasta sahibi prenses pastayı kurabiyeleri görünce kanatlanmış melek olmuş uçmuş!





hello kitty cookie





Ve istisnasız tek tek paketlenen boyanan kurabiyeler..Hello Kitty'yi şu yakın zamanda görmesem iyi olur sanırım :)



Sevgiler efendim..

gokche!