GLUTENSİZ VE RAFİNE ŞEKERSİZ TAHİNLİ BROWNİE

Untitled






İtiraf etmeliyim sonuca ben bile şaşırdım. Brownie değil kektir kesin diye yaptım, pişene kadar tahini ziyan ettiğimi düşünmemden tutun fırından çıkan "şeyi" yemek zorunda kalacağıma kadar binbir şeye kafayı yordum. 

Fırından çıktığında koku güzel gelse dahi ılındıktan sonra dilimleyip iç dokusunu görünce cidden reçetenin tuttuğu ve şeker gluten olmadan brownie olabileceğini görmüş oldum :)

Filtre kahvesiz tüketmeyin derim :)


GLUTENSİZ VE RAFİNE ŞEKERSİZ TAHİNLİ BROWNİE

Tarif Monique


250 ml  tahin /1+ 1/4 su bardağı

100 gr hindistan cevizi şekeri / 1/2 su bardağı

80 gr bal / 8 yemek kaşığı

2 yumurta

35 gr kakao /1/2 su bardağı

10 gr hindistan cevizi unu / 1 yemek kaşığı

1 çay kaşığı karbonat

1/2 çay kaşığı tuz

1/3 cup iri kıyılmış çikolata (ben eklemedim)


Tahin ,şeker, bal ve yumurtayı çırpın. Şeker erimeye başladığında kuru malzemeleri sırayla ekleyin ve çırpmaya devam edin. En son, kullanacaksanız çikolatayı ekleyip bir kez karıştırın. Karışım biraz katı olacak sorun yok.

22x22 cmlik kare kalıba harcı dökün. Ön ısıtmalı 180 derece fırında 22-28 dakika kadar pişirin. Süreyi aşmayın ki iç dokusunun nemi kaybolup keke dönüşmesin.

Ilındıktan sonra dilimleyin yüzeyine sadece tahin gezdirip servis yapın.





Untitled




Sevgilerimle..


Gökçe :)