MUZ, NUTELLA VE ANTEP FISTIKLI DONDURMA VE İKİ KİŞİLİK BÖĞÜRTLENLİ BEYAZ ÇİKOLATALI CHEESECAKE

O kadar sıcak ki arada buzluğu açıp yüzüme vuran serinliğe sevinir haldeyim. Bu arada buzdolabını kontrol edip neler yapılabilir diye bakarken kız kardeşimin içeriden "Soğuk olsun!" dediğini duyunca pratik bir dondurma yanına da iki kupluk cheesecake yaptım.


banana nutella popsicle dipped pistachio



Dondurmada muz kullandım, malum bu ara tek malzemeli dondurma sıralamasında kendisi birinci sırada. Ama ben kalıpları, nutella ve antep fıstığını devreye sokup kaloriyi yükselttim :)


MUZ NUTELLA VE ANTEP FISTIKLI DONDURMA 

3 olgun muz

1/2 cup nutella

Büyük boy kase ile toz antep fıstığı

Muz ve nutellayı rondodan geçirin. 6-8 adet dondurma kalıbınıza bu karışımı paylaştırın. Buzlukta dondurduktan sonra kalıbından çıkarıp antep fıstığına bulayın. Bu dondurma çabuk yumuşayan cinsten hemen tüketecekseniz buzluktan direk çıkarıp sunun.



no bake cheesecake for two



Şekerle uğraşmadan, kırmızı meyveyle iki kişilik cheesecake. Eğer kremanın ağırlığından yakınan var ise onuda labneyle değiştirebilirsiniz. Ama bir miktar şeker eklemeniz gerekebilir.



no bake cheesecake for two2


İKİ KİŞİLİK BÖĞÜRTLENLİ BEYAZ ÇİKOLATALI CHEESECAKE

150 gr labne

80 gr beyaz çikolata

1/4 cup süt kreması

2 adet biskuvi ( ben oreo kullandım )

Bir iri avuç böğürtlen


Oreoları toz hale getirip kupların dibine bölüştürün. Krem peyniri çırpın ve benmari usülü erittiğiniz beyaz çikolatayı bu karışıma ılık halde ekleyin. Ardından kremayı ekleyip çırpın ve kuplara bölüştürün. Blendırda ezdiğiniz böğürtlenleri ( ki ben çok tatlılardı şeker kullanmadım ama siz damak tadınıza göre bu aşamada şeker ekleyebilirsiniz ) sos hale getirip üzerine bölüştürün. En son çırpılmış krema bir parça beyaz çikolata ve böğürtlenle süsleyin.




Diğer tarif süpriz olsun! :) Mutlu hafta sonları..

Sevgilerimle..

gokche!