BAŞLAYALIM..

İçimden bir ses blogu en son ne zaman güncelledin diyor,sonra diyorum..


Hep çırptığım keklerden birini düşümüşüm aklıma yumurtayı kırıyorum içine şunuda koysam mı derken,sonra diyorum..


Etkinlik dosyası oluşturmalı, velileri bilgilendirici birkaç döküman toparlamalı ha bide o biriktirdiğin makaleleri unutmamalı,sonra diyorum..


Sonra kelimesine o kadar alışıyorum ki annem yemek fikri soruyor sonra diyorum..Durup düşündüğümde kaç tane sonra dediğimi sayamıyorum bile..Edilmesi gereken teşekkürler için birde kutlanması gerekn 3.yılım var diyorum..Bu sefer sonra olmuyor grip kapımı çaladursun tüm sağlıklı geçirdiğim günlere inat yazıyorum..


Buralardayım..


Nefes alıyorum mutfağa uğruyorum fotoğraf çekiyorum ama hep aynı sebepler neticeler olunca bloga yansımıyor..


Aslında dolu bir arşiv var ama gözü doymayan o dursun bunu yayınlamak gerek diyen tüm bunlar bir yana sonraların arasında boğulan üşengeç blog yazarıda var..


Başlayalım! Bu hafta hızlanalım,kendime geleyim sonbaharın kasvetini bir atayım..Lütfen lütfen lütfen..




lansman/dondurma






Yazdan kalma bir lansman..Kahve dünyasının dondurmalarını tadıyoruz..Ben dönüp dolaşıp hep aynı yere dönüyorum..Antep fıstıklı, çikolatalı ve vanilya taneli ! Deneyin..Kışında dondurma yenir mi demeyin deneyin..Ya da yiyemiyorum diyorsanız misafiriniz için çikolatalı bir tartın yanında dondurma servis edin...






new




Nestle yeni ürünler çıkarmış GDO mevzundan dolayı kendileriyle bir kırgınlığımız vardı..Bilmiyorum düzelttiler mi lakin gelen paket için bir teşekkür şart diye düşünüyorum..Deneyen herkes tüm çeşitleri çok beğendi,köstebek ilk sırayı aldı, gerçekten farklı kombinasyonlar üzerine çalışmışlar..








nestel_gift








Birde Zuzumun özel günü için koca bir kutu hazırladım ki hayatımda ilk kez bu kadar heyecanlı kurabiye yaptım :) Gözlerim doldu, güldüm, üzüldüm ama kutuyu neticede yetiştirdim :) Beğenildiğini bilmek ve yanında fotoğrafları almak bu mutluluğun bonusu sanırım :)






zuzum








Ve tüm bunların arasında kutlamasını çok çok çok geciktirdiğim 3.senem var.. 3 sene dile kolay gelsede kütüphaneme baktığımda mutfağı tıka basa doldurduğumda görüyorum ki acemiliği yavaş yavaş atıyorum belki ileride daha güzel şeylere imzalar atar burdan paylaşır sevinirim..Kimbilir :)


Kutlamayı kuru kuru yapmayacağım lakin biraz müsade istiyorum bu sefer,3.seneye layık tarifi seçmek adına..


Her koşulda yanımda olduğunuz için teşekkür ederim :)




3 years



                 



Sevgiler..

gokche!