HİKAYE YA DA BEYAZ KURDELALI PEMBE PASTA


heart coffee cookiecup heart coffee milk cookie







Sabah kalktığında mutlu olmak istiyor kız..


Yüzünde bir gülümsemeyle uyansın çayını/kahvesini koysun bir tarafta tostunu yapsın yumurtası ocağın arka gözünde kaynasın..Pastel tonlarında ya da çiçekli sofra örtüsü serili olsun masasına..Rengarenk reçeller minik kaselere konsun..Çeşidi bol olsun ..Şeftali,çilek,vişne,incir,gül.. Artık hangisi yapılmışsa evde ama hazır değil, asla!


Taptaze yeşillikler,kırmızı domatesler ve kıtır kıtır salatalıklar öylece tabağa konsun.Masada gazete olmasın,herkes kendi halinde olmasın..Sohbet edilsin,susulmasın..Demli bir çay olsun ince belli bardakta..Çaydanlığın tıkırtısı duyulsun bardaklar dolsun arka arkaya..


Bakışlar arada pencereye dönsün dışarıda ki boğaz manzarasının İstanbul'un güzelliği hakkında konuşulsun,konuşulsun, konuşulsun..


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hikayenin devamı yok çünkü sonları sevmiyorum..Hep mutlu olsunlar diye çoğu kompozisyonumu/hikayemi gelişmede bırakıp bu böyle olmalı diye öğretmenlerimin önüne koyduğum çok oldu :) Hepsi çok şanslı olmalıyım ki yüksek notlarla kayıtlara geçti..

Bu pastanın hikayesinin ise üst paragrafa oranla mutlu sonla bitiriyorum çünkü beğenildiğini öğrendim :) Kompozisyonları ise hala bilmiyorum notlara göre değerlendirsem mi acaba ?









gift_pink







Dediğim gibi sipariş almıyorum çünkü daha o aradığım mükemmel seviyede değilim..Ama benim için çok değerli olan kişilere bazı zamanlarda çok baskı kurarlarsa üstümde yapıyorum :) Bu pastada onlardan ama alan ufaklık oldukça şanslıydı çünkü katkısız nemli bir pandispanya ve doğal sütüm bir gün önceden stoktaydı :) Bana sadece pastayı oluşturmak kaldı..

Aklımda tam tersi bir kombinasyon vardı pembe kurdela beyaz zemin gibi lakin şeker hamurlarım bana kötü bir oyun oynadılar ve son dakika farketmemle projenin renkleri değişti :)








pink_gift






Aklımda birkaç fikir vardı bu pastayı yayınlamadan önce mesela kurdelasının adım adım fotoğraflanması, bitimine sarılan tül kurdelanın birbirine tuturulması gibi..Sanırım onları başka bir başlık altında tek tek yayınlamak daha doğrusu :)
















pink gift





Meraklısına not : Pastanın pandispanyası Emel Başdoğanın nemli pandispanyası,içinde bol bol antepfıstıklı krokan ve çikolatalı krema var..


**Kurabiyeleri şu sitede gördüm ama tarifinden hiç memnun kalmadım sadece görüntü olarak veya sevgililer günü hediyesi olarak iyi bir fikir olsun diye bloga ekledim..Kendinize ait başarılı bir kurabiye tarifinizde kullanırsanız sanırım daha memnun kalırsınız veya blogda kurabiye etiketine tıkladığınızda çıkan kalıpla kesmeye müsait her türlü kurabiye tarifinde :)



Bugünlerde daha basit ferah mümkünse sakin tariflerle gelmeyi umud ediyorum :)



Sevgilerimle..


gokche!