NEREDEYDİM ? KAHVE DÜNYASINDA!



DSC02833




Neler olduğunu tahmin edebilir misiniz ??? :)






DSC02835





Mekan :

Kahve Dünyası -Ulus

İçerdekiler:

Meraklı blogger topluluğu,Derya Hocamız,bizle iletişime geçen tüm güler yüzlü,tatlı insanlar ve ne olup bittiğini anlayamayan sadece bir bardak kahve içecektik diye koşuşturma karşısında şaşkın bakışlar atan insanlar :)

Olay /Giriş+Gelişme :

Kahve dünyasının bende çok özel bir yeri var..Dark kakao ve kuvüertürleriyle aklımı başımdan alıyorlar..Ama inanın bir etkinliklerinde bulunacağımı  hiç tahmin etmemiştim..

Hep sevdiğim mekanların mutfaklarını merak ederim..Nasıl pişer? Nasıl hazırlanır? Nasıl sunulur? Reçeteler nasıldır? Uçuşur durur kafamda..Çoğu zamanda ben bu mesleği bırakıyorum diyip o mekanlara balıklama dalmayı gözden geçirmişliğim vardır :) {ciddiyim!}

Neyse bu kısmı oldukça uzun hatta planları bile mevcut bu başka yazı konusu..

Çikokapları aldık,malzemeleri kucakladık ve başladık çalışmaya..Hani derler ya öğreten iyi olunca çorap söküğü gibi gelir gerisi diye bizimde öğretmenimiz AR-GE departmanından olunca {bu kısımda gözlerim yerinden pörtledi -evet pörtledi başka bir kelime açıklayamaz bunu-} çalışmaktan çok eğlenmeye başlıyor bulduk kendimizi..


Durmadık..Doldurduk..Doldurduk..Doldurduk..





DSC02848





Taze meyvelerle..



DSC02846






Çikolata rulolarıyla...






DSC02851





Kahve Dünyası'na has desenli çikolatalarla..
{altta ki fotoğraf hocamıza ait}





DSC02853





Beyaz çikolatayla..



DSC02861





Kıtır incilerle..




DSC02863






Doldurduk durduk!



DSC02865





Tiramisu fikrini daha önceden yabancı bir blogda cup şeklinde çikolata ile yapıldığını görmüştüm çokta orjinal bulmuştum..O günde yapıp eve döndükten sonra tatma fırsatı kızkardeşimin oldu tepkisini aynen aktarıyorum :

"Gökçe sen bundan hep yap!"






DSC02869




Her daim farklı olan dikkatimi çekmiştir..Elimde çikokap'a bakıp ne olmalı diye düşünürken , önümde ki çilekler kahveli krema iyi kombinasyon diyip {olmasa da o an gayet iyi göründü :)}üstüne bir çikolata parası kondurdum :)



Sonuç:

Yaptıklarımızı ve kullandıklarımızı ayrıca hediyelerimizi alan biz mayhoşlaşmış bir halde evlerimize döndük..Evdekiler mest oldu mu fazlasıyla :) Kısaca ben mutlu,ev mutlu ama dolaptaki çikokaplara göz dikilmiş halde çetin bir savaş vermekteyiz :)



Kahve Dünyasına cömertlikleri,güler yüzleri ve nazik davetleri için teşekkür ediyorum(z) :)


Sevgilerimle...


gokche!