2010 = TEFAL YILI..


nutricook




Ben bu yılı izninizle Tefal yılı ilan ediyorum..Besleyici Ve Lezzetli başlığında gerçekten orjinallikte sınır tanımadılar!
Nasıl yani diyorsunuz ??? 
Yavaş yavaş anlatacağım..Bir çırpıda anlatıp ziyan etmek olmaz :)




diet




Sanki pazardan alınıp önünüze konmuş gibi (!) bir tabak var karşınızda..Hayır, az sonra bunları kullanmayacağız bunlar zaten pişmişler :) Sosa batırıp yemek dışında pek birşeye gerek yok..
Hiç şaşırmayın,Tefal'in sağlıklı kelimesini ''-mış'' gibi kullanmadıklarının en güzel delilidir bu..




sole fish + saffron + cream + onion



Nutricook'la ilk karşılaşmamızda çok şaşırdığımı itiraf etmeliyim..Oldum olası düdüklü tencereden korkarım..Onada sanırım temkinli yaklaştım..Ama düdüklü tencere değil de işleri kolaylaştırıcı,zaman tasarrufu sağlayan oldukça pratik ve ben gibi tombik bir tencere karşımdaydı..Actiry'a oranla daha samimi buldum kendisini ve başladık çalışmaya..

Balık,kırmızı et hayatımda ki vazgeçilmezler olmadılar hiçbir zaman.Yemezsem ölmem yani :) Kokulara karşı ciddi manada hassaslığıımla da alakalı bu durum..Yumurta kokusu,et kokusu,balık kokusu beni çılgına çevirir..Masamıza gelen dil balığınada o yüzden garip bir suratla yaklaştım, içimden ''Birde kokarsa yandın Gökçe!'' demeden edemedim.. 






yummy





Ustanın dediklerini birbir uyguladım..Sonuç : Koku yok! Lezzet had safhada! 
Asla dönüp bakmam dediğim safran soslu dil balığına resmen sırnaştım..Yedim onayladım!






cocacola with risotto





Yapılacaklar listemde sesli bir şekilde ''Yaşasın!'' dediğim iki şey risotto ve çikolatalı suffleydi..
Keyifle yaptım keyifle yedim..Parmesan,kurutlmuş porçini mantarı,tereyağ ve arborio pirinci..Sanırım cennetteyim :))
Tek ayıbım light kolam sanırım..


Bu konuda sadede gelirsek : Balık pişirdiği,düdüklüden daha kısa sürede çalışıp pratiklik kazandırdığı ve herşeyin rengini muhafaza ettiği için otomatikman ayrıma tabi tutup ona kendi adıyla hitap edyoruz Nutricook diyoruz düdüklü tencere değil :)




vitacuisine






Vitacuisine buharlı pişiricinin en yeni hali :) Kendi adıma çikolatalı suffleyi başarıyla pişirdiği için kendisine teşekkürü borç bilirim :)))




delicious chocolate with icecream!






Kısa sürede pişirmesi bir yana yerken kendimi kaybedip sonrasında utanmam ayrı bir durumdu! Tek hatılardığım boş kalıp ve bir kaşık..







delicious chocolate :)



Tefal ekibine bu derece mükemmel ürünlerle bizi tanıştırdıkları ve yüzümüzde kocaman gülümsemeyle eve gönderdikleri için teşekkürü borç bilirim :)


**Özel birkaç kelam: Bu etkinlikte tanışabildiğim Nur ile Dilek çok çok çok memnun oldum :)



Sevgiler..


gokche!