SEVGİLİ 2010...






2009'un son kötülüğünü çarşamba günü aldım..

Hani olmayan işe hayırlısı deriz ya onu bile diyemiyorum..

Demiyorum..
Küstü bir yanım daha sana gelemeden..

Halbuki hayallerimin temel taşıydı dileğim..Olmadı..

Belki sen uğurlu gelirsin bana ? Belki işte onca sabrettin bende getirdim dersin olmaz mı ?? Çokmu şey istemiş olurum senden??

Gözümde büyütmüyorum seni, bu senede sağlık mutluluk huzur istedim..İyi bir kul olma pek tabi öncelikli isteyim...Nazaramı geldik dersin 2010?? Kaldıramayacağım yükler altında mı ezildim dersin?Dilerim senleyken ezilmem o canımı yakan yükler altında..

Sana gelirken getirdiklerimi soracaksın elbet..Bolca sıkıntı vardı mesela,saçma kurallar içinde boğuştum birde..

Haklısın hiç mi iyi bir şey yok diyorsun değil mi..

İhtiyar 2009 kızacak gerçek bir son dakka golü yiyeceksin! diye...

Var aslında..

Mezuniyet var!!!..Ama yok o da hüzünlü oldu..4 sene hayatımın en eğlenceli yıllarını yaşayıp aşık olduğum şehre dönerken buruktu içim... Dur dur iyi yanı var bu okulun..Kardeşlerim oldu bir sürü! Türkiye'nin dört bir yanından!Nefessiz kaldığım an aradığım bana nefes olan kardeşlerim :) İnsanın hayata bakışını değiştiren cinstenler hemde ;)
Az kalsın unutuyordum 2010! Blogcular vardı! Gezilere eğlencelere ortak imzalar attığımız birebir görüştüğüm iyi ki bu blogu açtın dedirten kişilerdi..Yorumlarıyla ki blogger olmayan ama sessiz sedasız bir taraftan beni takip eden izleyicilerimde dahil beni mutlu eden eleştirileri ile benim gelişmemi sağlayan dostlardı..

Eveeeeeeeeet sayın 2010!


Herkese benle beraber istediklerini dilediklerini gönlünün köşelerinde kalmış ya olmazsa diye korktuklarını ver tamam mı ? Sağlık huzur mutluluk klişe istenenler aman yaz bir kenara..


2009 sıkıntılı geçti ama benim senden umudum var, Alma misali 2010'da olacakları merakla gözlüyorum unutma..

Öpüyorum seni..

YENİ YILINIZI KUTLUYORUM..

Sevgilerimle..

gokche!