10:30 + LYCHEE (ARNAVUTKÖY) + CARTE D'OR = TANIŞMA KAHVALTISI :))

ayse

kız kardeşim ayşe.. aslında nane,fesleğen vs sevmemesine rağmen bu yeşilli(!) karışımla bir fotoğraf için birleştiler :) bloga şenlik maksat..kötü ablanın kötü planı değil yani :)




kart



Yavaş yavaş anlatacağım herseyi bir o kadarda kısa olacak aslında..Çünkü tarifler pc'den taşmakta..Ayrıca bir söz borcu var büyük harfe geçişle ilgili..El ayarım yok ya onu toparlayacağım bir müddet alışırım sonra :)




nanearmut tatlısı




Sabah çalar saati ile uyanıldı..Ama yılmak yok gidilecek! merak en hat safhada sonuçta.. Kimler gelecek? Nasıl olacak? Ya zaten acıktım şoför amca hadi ya bir saatte hareket ettiremedin otobüsü! Neyse ki inildi Kabataş-Sarıyer otobüsünden.. Bu seferde sokağı bulmak gerek..

İşte orda.. minik şirin bir sokak eski istanbula gittim..Gülüyorum düşündüklerime.. Kız kardeşim bendende heyecanlı Öss saçmalığını bir kenara itip eğlenme düşüncesinde o gün :)

Girdik Lychee'ye.. Çok şirin bir mekan.. Arnavutköy sırtlarında kaçılmak istenecek yer dedim bir an.. Sonuçta ben sahil boyunda kahvaltıyı çayı kahveyi seviyorum burayı bulmam mümkün değil.. Vay canına! Herkes gelmiş biz mi geç kaldık diyorum.. İçeri geçiyorum yer bulunuyor oturuyoruz aslında yer var ama kimisi arkadaşını eşini dostunu bekliyor sormuyorum müsait mi yanınız diye bulunana konuyorum :D

Manzaraya kitlenip kahvaltıyı mideye indiriyorum.. Sonra bizi güler yüzle ve müthiş enerjileriyle karşılayan Canan Hanım ve Gülsu Hanım anlatıyor durumu.. Gerçekten işlerini mükemmel yaptıklarına inanıyorum en güzel kanıtı ürünler diyor beynimin diğer yarısı!

Heyecanlanıyorum, tasarlıyoruz yeni süprizleri beraber.. Bir taraftanda masadakileri çıkarmaya çalışıyorum kim olabilirler acaba diye.. Aslında yaka kartlarımız var çokta güzel bir düşünce ama sonra bir bakıyorum aslında herkesi tanıyorum :) bol bol iyi ki gelmişim diyorum ve muhabbetin belini kırıyoruz beşinci dakka da :) o kadar güler yüzlü ki herkes blogum olduğuna blogger arkadaşımlarım olduğuna şükrediyorum..

Güzel bir sunum hoş sohbet yeni davetler bilgiler hepsine mutlu oluyor ve kesinlikle bir kez daha diyorum :) kız kardeşim de gayet mutlu birde ona mutlu oluyorum :)

Çıkışta verilen hediyelere ayrıca bir yuppi çekiyoruz.. İnce düşünen insanların varlığına seviniyorum :) Kitabıma kuplarıma dondurmalarıma bayılıyorum!




hediyedilek





Arnavutköyde bir bayan + kızkardeşinin pazar sabah 10:30da başlayan mutluluğu 12.30 civarı sırıta sırıta mekandan çıkıp (Limonlu kekim sana ne kadar teşekkür etmeli yaptığın incelik için? :) inan bilmiyorum) eve geçmeyle sona eriyor..

Tanıştığım herkese, Carte D'or ailesine teşekkürü bir borç bilirim..


sevgilerimle..


gokche!