TEFAL ACTİFRY İLE SAĞLIKLI YAŞAM :)



actifrypatateskızartma




saat 16.20 yer Whirpool Mutfak Sanatları Akademisi

ya ben kimseyi tanımıyorum kii diye bir çığlık geçti içimden ama yinede usulca başımı içeriye sokup yavaş yavaş yüzleri tanımaya giriştim..becerdim mi becerdim, tabi ki kendilerini tanıttıktan sonra işler rayına oturdu:) ama ilginç olan kendimi tanıttıgımda kısa çaplı bir şok dalgası olması sanırım ben fazla büyüklük taslıyorum bu blogda ki herkes beni küçük buldu :) durun kelimeyi değiştiriyorum küçük bulmak demiyorum çömez diyorum :)))

karşımda evinin mutfagına hakim, yeri geldiğinde bir ton misafir yeri geldiğinde aile sofrasının altından kalkacak bayanlar olunca insan biraz acaba ben becerebilirmiyim demiyor değil :)

içeri girdim tanıstım bazen de usul usul uzaktan izledim ama şu var ki gerçekten çok eğlendim :) kimin geleceğini bilmeden geç kalan şahsiyet olarak içeri dalmam yerimi ayarlamam tanısmam aaa o senmisin durumları bittiğinde herkes şen şakrak hem sohbet ediyor hem de bizi davet etme inceliğini gösteren Zümrüt Hanım ve MSA şeflerinden Mehmet Bey ActiFry tanıtımını yapacaklarımızı sıralıyorlardı :)

önce pek tabi patates kızartması denendi..evet arkadaslar yaptık onaylıyoruz 1 kaşık yağ ile 1 kilo patates kızarıyor! duyduk duymadık demeyin! hemde zeytin yağı ile!

yukarıdaki fotografa bakın şahsen ben tabagı yarıladıktan sonra çeksemde nasıl olduklarını gözlerinizle şahit olun istedim :)





börek-iç harcıdereotlupeynirlibörek-pişirmeöncesidereotlupeynirlibörek-içi



biz bu kadar diye tahmin ederken diğer malzemeler sıralandı 2 yufka,1 kalın dilim tam yağlı peynir,3-4 dal dereotu,1 yumurta ve 1 kaşık z.yağı :) işte size hem pratik hemde zorlamayacak şirin muska börekleri..

yok daha neler derken bu börekleride ActiFry'cık önümüze seriverdi :)



çobankavurmaçobankavurmaboştabak



ya tamam gökçe patatesi kızart böreği yap ama biz sofraya bundan başka ne koyacağız diyenlerin sorularına çoban kavurma ile cevap veriyorum :)

vejeteryan değilim ama etleri teğet geçen biriyimdir..lakin kokusu tadı o kadar guzel olmustu ki deneme amaçlı ben bile yedim!
içimden çaktırmadan sen çok yaşa ActiFry demeyide ihmal etmedim :) çünkü pişmesi 25 dakkacık sürdü..




kabaktatlısı-actifrykabaktatlısı-sunum


eee bu kadar şeyin üstüne bir tatlı sefası yapalım izin verinde değil mi :) ?

evet arkadaslar kabak tatlısı olmaz diye inat ederken yine bu da oldu! :) bal şeker 3 kasık su biraz da kabak..kabak sevmez biri olarak bunu da yedim :)

misafirleriniz otururken ActiFry karıstıracak bitirecek hazırım diye sinyalini vermiş olacak sizinde üstünüz başınız kokmadan kısa sürede şahane sofralar kurabileceksiniz :)
hani yani benden söylemesi:)



gercekten burdan herkese cok tesekkur ediyorum :) önce davet için Zümrüt Hanıma, şefimiz Mehmet Beye, ayrıca etkinlik esnasında tanıstıgım tum dostlara tekrar tesekkurler:)


sevgilerimle..


gokche!