FINDIKLI DİLİMLER & DEPRESYONDAMIYIM NEYİM ?


hayatta ben cok sıkıntılı bir konumda oldugumu dusunmusumdur hep..

hep iki derede bir arada kalmısımdır cogu zaman..

mesela pastacılık ve üniversite istanbul ve sakarya..seçimlerim dogrumu yanlısmı hala bilemiyorum gelecek belirleyecek..

birileri için kendimi yıpratarak yaptıgım şeyler belkide benim zararıma oldu ne bileyim hislerim su aralar hep boyle..çok yanlısım var toparlamaya zamanım varmı mechul ama dini konuda vicdanen hep bir sızı var..cok yanlısın var gokce hala da devam ediyorsun sonun hayır değil diyor bir şey içimde..

durduramadıgım yanlıslar var cesaretim kırık hep bir huzun hali mevcut ölümden korkuyorum ki korkmazdım gercek hayata adım derdim hep..hiç affedilmeyecek bir gunahkar oldugunuzu hissettiğiniz oldumu işte tamda boyleyimm..
sadece sıkıntılı bir donem galiba yasadıgım..bunalım depresyon?belki olabilir..ama su ara okulu bırakıp alıp basımı gitmezsem bir daha hiç gitmem gibi..



*************************************************************************************


neyse sıkıntılarımla bogmak değil amacım..gecenlerde bol fındıkla yaptıgım kurabiyelerimi yayınlamadan olmazdı..
annem hediye gelen bir torba fındığı kırdı kavurdu bir akşam ve ben izlerken aklımdan fındıklı tum tatlıları gecirdim..



FINDIKLI DİLİMLER

2 su bardagı toz fındık

1 orta boy yumurta

125 gr tereyag

1.5 su bardağı pudra şekeri

1/2 çay kaşığı karbonat(karbonatım bittiği için bu kadar koydum aklımda daha fazla vardı ama tam oldu)

1 su bardağı un




tart hamuru yaparken yaptıgım gibi rondoya toz fındıgı unu karbonatı ve soğuk tereyagını koyun ekmek kırıntısı gibi olana kadar cektirin..kırıntı haldeki karısımı mermer tezgaha alıp havuz yapıp içine yumurtayı kırın..bundan sonra hala ekmek kırıntısı biçimindeyse hamurunuza un ilave edebilirsiniz ama baton şeklini alabilecek seviyeye kadar yapın bunu un fazla katılmamalı..bana yaklaşık 1 su bardagı un yetti hemen baton şeklini verdim bıcakla 1 parmak kalınlıgında dilimledim biraz aralıklı fırın tepsisine dizdim

180 derecede yaklasık 20 dakikada oldu yayılıp ustu kahve tonlarında olana kadar pişirin..

servis önerisi:
çikolata sosuna , benmari eritilmiş çikolataya batırıp üstüne h.cevizi gibi çerezlerle süsleyip servis edebilir veya tabak sunumunu bu sekilde hazırlayabilirsiniz.. afiyet olsun..
 

sevgilerimle...


gokche!