KAHVALTI ŞENLİĞİİİİİİİİİ :)


bu sabah blogları gezerken herkesin harıl harıl kahvaltı şenliğinde olduğunu gördüm :) dedimki kendi kendime ben nie katılmıyorumki:) en çok sevdiğim en çok uğraştığım öğün buyken ben nie bişiler göndermiyorum:):)benim neyim eksik yav:) özlemi tanımıyorum yalan deil:))

ama kahvaltı şenliği çok çok büyük bi başarı toplamış yane en azından bence öle:) çok güsel tarifler göndermişler o kadar sevindimki bir sürü değişik lezzet demek bu ve kahvaltı sofrasını şenlendirmek demek..bazen hiç işimiz yokmuş gibi bloglara bakıyor yorum yazıyor devamlı yeni tarifler ekliyoruz:)


yalan deil bu böle..ama benim rahatlamam bu şekilde..çokta güsel bişi aslında..insanlar evlerde toplanıp dedikodu yapıyor bizse toplanıp(sanal alemde bazende gerçekte) yeni tarifler yeni lezzetler konuşuoyruz :)kimseyede zararımız dokunmuyor..
en sevdiğim şey tonlarca tanıdığımın olmasıydı küçüklükten beridir..şuan sanal kardeşlerim ablalarımla hayal ettiğimden daha ii bi ortam kurdum kendime ii ki açtım seni blogum:)

neyse yine uzattım bu tarif Özlem(canımsım Disal cim sayesinde becerdim:) şu linki koymayı:)) için ona itafen yazılmıştır:):):)


Malzemeler:


-domates salçası

-beyaz peynir(extra katada bilirsiniz diğer peynirlerden)

-ceviz çünkü yağ katmak istemedim


-sosis
-ve tabiki dilimlenmiş ekmek:)


salça peynir ve cevizi bi tabakta karıştıralım..kaç adet yapacaksak ona göre bi tepsi veya borcama ekmek dilimlerini yerleştirelim..hazırladığımız harcı ekmeklere sürüp dilimlediğimiz(boyuna) sosisleri üstlerine yerşleştirelim:)


üst ızgara 100-150 derece arası ayarlanıp fırına verelim..maximum 5 dakka pişiyor benimkiler..peynirler hafiften eriyip sosisler piştiğinde çıkarıp servis edelim:)tuz katmadım çünkü salçamız oldukça tuzluydu..






şimdiden afiet ola:)



sevgiler..


gokche!